رضا کاسب کار

" Reza Kaseb Kar " ArtWorks


http://img7.irna.ir/1393/13931117/2842936/n2842936-4218718.jpg

پوستر من با عنوان "دوستی به جای جنگ" در نمایی از نمایشگاه پوستر جهان عاری از خشونت


||شرح خبر در ادامه مطلب||

نمایشگاه پوستر «جهان عاری از خشونت» با آثار برگزیده طراحان گرافیک ایران و جهان عصر جمعه 17 بهمن ماه ساعت 17 در نگارخانه اصلی فرهنگسرای نیاوران گشایش می یابد.

به گزارش خبرگزاری مهر، این نمایشگاه که از سوی سایت «تودی پوسترز» به مدیریت علی وزیریان طراح گرافیک و فیلمساز، آغاز و فراخوان آن به صورت رقابتی اعلام شد، برای نخستین بار با همکاری بنیاد آفرینش های هنری نیاوران، موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر و دفتر هنرهای تجسمی وزارت ارشاد برگزار می شود.

ایده جهان عاری از خشونت و افراط گری در شصت و هشتمین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد در 25 سپتامبر سال 2013 از سوی ریاست جمهوری حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی مطرح شد و به دنبال آن سایت طراحان مستقل ایران «تودی پوسترز»، اقدام به برگزاری نمایشگاهی از پوسترهای هنرمندان ایران و جهان کرد.

93 اثر از هنرمندان ایرانی و دیگر کشورهای جهان به مرحله نهایی این نمایشگاه راه یافته که در گالری فرهنگسرای نیاوران به نمایش در می آید.پوستر"دوستی به جای جنگ" اثر رضا کاسب کار نیز در بین آثار اکران شده در فضای نمایشگاه حضور دارد

در این نمایشگاه آثار هنرمندان طراح گرافیک ایران و کشورهای ایتالیا، فرانسه، فنلاند، لهستان، صربستان، چین، اوکراین، بلاروس، ترکیه، مکزیک،کره جنوبی، روسیه، اکوادور، عراق، تایوان و ماکائو به نمایش گذاشته می شود.

نمایشگاه «جهان عاری از خشونت» به عنوان بخشی از هفتمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر برپا می شود.

علاقه مندان می توانند از 17 بهمن تا 5 اسفند در نگارخانه اصلی فرهنگسرای نیاوران از آثار طراحان ایران و 17 کشور جهان در این نمایشگاه بازدید کنند.

گزارش تصویری از نمایشگاه در این لینک


  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • چهارشنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۴، ۰۳:۴۱ ب.ظ
  • رضا کاسب کار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی